ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, June 16, 2010

susahnya...

kadang-kadang aku rasa beratnya hati..
pening kepala...

kadang-kadang aku nak marah tapi tak terluah..
aku nak orang tau tapi tak dapat nak bagitahu...
aku nak orang faham isi hati aku..

kadang-kadang aku fikir,
tak boleh ke faham aku tanpa perlu aku cakap apa-apa..

 entahlah..
susahnya nak lepaskan apa yang berbuku di hati..
dalam hati aku, sape yang tau...

derita aku, sendiri tanggung..
masalah aku, sendiri hadap...
rajuk aku, sendiri pujuk..

dalam hati, orang luar tak nampak...
apa yang tersirat di hati, tak ada siapa yang tahu...




moal value: communication is important..



ini luahan aku..
dari aku...
untuk aku..
tak ada kaitan dengan orang lain...
it just me...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p