ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, June 25, 2010

Kahwin..

once again..married..
petang tadi, suddenly a friend of mine told me that our friend is getting married next year.

Insya-ALLAH diorang tunang tahun ni and early next year nikah..
what I feel????
of course I'm happy for her..
one thing that buat aku terkejut is calon suami dia adalah pilihan keluarga..

aku tak sangka kawan aku kawin dengan pilihan keluarga..
calonnya pun orang dekat2 rumah aku jugak..
tapi menurut kata mak and ayah aku, that guy is god looking and also good in budi pekerti..
kira, sesuai la dengan kawan aku yang menyandang jawatan ustazah ni..
ALHAMDULILLAH..

aku doakan jodoh diorang kekal sampai akhir hayat..

emm, tapi aku musykil ni...bile la ex rummate aku ni nak langsung majlis die...
calon dah ada dah..hahaha...
jawab ya, jangan tak jawab...huhu..

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p