ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, June 16, 2010

Result...

hmm, minggu lepas dah keluar result...
result aku? ok la kot..
hahaha..
aku tak pandai macam orang lain so why should I expect high pointer..
right?


But, frankly speaking..
I don't feel dissappointed or whatever..
emm, and aku pun tak berdebar-debar masa nak tengok result tu..
aku tak tahu kenapa..
but I think that it is not normal..
entahlah..

so, tahniah...
congratz to my friends...
to this, this and also this girl...
and also to my adik..
tahniah dapat 3.84..
and tahniah sebab berjaya menamatkan pengajian....
doa and usaha cari kerja ok...



langsir raya dah siap..
aku berjaya menjahit langsir untuk rumah aku..
hahaha...
boleh tak aku bangga sekejap dengan kerja aku..
raya nanti bolehlah datang rumah and tengok hasil kerja aku...
hahaha...


mendung outside there..
dah dua hari macam ni..
and aku tak tahu kenapa..
but I can feel that inside here also mendung..
inside of me....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p