ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Saturday, June 19, 2010

Perasaan dan Hati...

Hari ni aku tergerak nak menulis sesuatu berkaitan hati dan perasaan...
Tak berkaitan dengan kamu yang membaca tapi boleh kamu jadikan pengajaran...


Andai kamu yang membaca adalah manusia,
please, don't hurt anybody...

maksud aku, jangan la bagi harapan lepas tu tinggal orang tu terkapai-kapai..
kalau dah tak suka pun, tolong la ada belas kasihan sikit..

no, it is not about me but others...
I have seen cases like this...
and I'm hurt when person around me get hurt...


masa nak dapat, bukan main lembut gusi dari lidah..
dah dapat, lidah bercabang dua plak..

jangan berjanji kalau rase tak boleh tepati..
jangan bagi harapan jika ia hanya di bibir saja..
and jangan korang blah macam tu je lepas korang dah ada yang lain..


senangnye hidup.
lepas buat orang sayang separuh mati, blah macam tu je..
aku bukan nak that person yang bersalah merayu or bagi ganti rugi..
no..
but at least, minta maaf la..



bile aku cakap aku terluka bila orang di sekeliling aku bersedih..
aku tak tipu..
sebab cume itu yang aku mampu lakukan..
aku cuma boleh berkongsi rasa..
aku tak dapat sembuhkan luka di hati diorang..
i'm sorry fren...



to that certain someone,
bangkit dan mulakan langkah baru..
kalau that person dah tak sayangkan kau..
ingat, aku ada
and akan sayangkan kau lebih dari that person sayangkan kau..
~if she read this..alangkah baiknya...~

****Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yang lain akan terbuka tapi lazimnya kita kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu terlalu lama hinggakan kita tidak nampak pintu yang telah pun dibukakan untuk kita****

 

 renungkanlah~~~~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p