ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, June 13, 2010

Baby...

dah lama tak menulis... lama??? agak la..hahaha...
agak busy di rumah since Ijat balik dari hari jumaat hari tu..
melayan kerenah si kecil tu buat aku tak senang  duduk..huhu..

then pagi tadi die balik and aku with mak, ayah and abang awi balik Paloh..my hometown..
ada kerja kawin..
cuti sekolah ni, orang kawin je...
aku entah bila nak kawin..ops, salah chanel...
for the first time balik paloh since nenek aku meninggal..
masa nak sampai tu rasa macam-macam...
sebak pun ada...rindu pun ada...

tapi nsekejap je la..
sebab abang awi main kompang tuk kawan dia..
hmm, kawan abang awi hampir semua dah kawin, die entah bila...


petang tadi, wana with Tim and Wan datang..
sku ikut diorang menziarahi kawan lama aku yang dah selamat melahirkan bayi lelaki sebulan yang lalu..
Tahniah ekin...
Khairul Zakuan if I'm not mistaken...
comel sangat...berat masa lahir 2.3kg..
kecik je, yela mama nye pun kecik kan...

bila tengok kawan dah ada baby ni, rase jeles..
terasa gak bila la aku nak pegang anak sendiri..
tapi aku sedar akan realiti yang aku pun masih belum bersedia nak memikul tangungjawab yang berat tu..
so, bila ALLAH nak bagi rezeki, insyaALLAH aku akan menimang cahaya mata sendiri..

agak kecoh bila jumpa balik kawan-kawan lama..
dengan baby yang cute tu..
hmm, masih terbayang baby comel tu..
semoga dia menjadi anak yang soleh dan taat kepada mama papa dia..
amin...



di saat kita bersyukur dan bergembira dengan kelahiran umat Muhamad di muka bumi ini...
masih ada yang sanggup membuang zuriat sendiri..
nauzubillahi minzalik..
minta di jauhkan...
sekadar renungan kita bersama....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p