ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, March 14, 2010

new..

My new page..
Inilah padahnye, kalau ada kerja tapi malas nak buat..
Nilah hasilnya..
Berubah lagi blog aku..
hahaha...


harap-harap, my day will be cheerful as my new page..huhu...

comel tak ijat????
He is wearing his grandfather's hat...



My activities....







Here the photos at i-City Shah Alam...
Hahaha..
Jalan-jalan...





lihatlah, pasangan sejoli ini....Yana dengan Shukri..hahaha

hijau yang terserlah..

Ni plak gambar kat Megasteel..





Photo MOX tak ada yang official..
So, hanya ada gambar menjadi kanak-kanak semula..
haha..








All these photo shows some of the activities that I done in this semester..
huhu..a lot right...




1 comment:

  1. x alots lg...gambo FRIM,ROYAL BELUM xdek...so,sikit le tue~

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p