ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, March 26, 2010

A lot in Mind...

Today, as planned..
Berlakon drama mandarin..
Segan gile bile berlakon kat Fakulti Farmasi...
Nasib baik tak ramai orang..
kredit to Shahrul yang kitorang buat rakaman..

then, pergi TESCO...
There is one clothes that I really like..
unfortunately, it not suitable for me...
Moral value..ukur la badan dulu baru brangan nak pakai baju cantik-cantik..
Kalau gemuk, sedar-sedar la..

yup, dissappointed...
because the clothes is not expensive...
but I can't buy it..
huhu...



hujan lebat tadi, kebasahan masa nak hantar kereta..
kesian kat my friends...
penat + kecewa + boring
so better I sleep early..
hopefully, esok adalah lebih cerah untuk aku...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p