ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Showing posts with label lonely. Show all posts
Showing posts with label lonely. Show all posts

Sunday, March 27, 2016

sungguh

One word.
Rindu...


Tapi, another word appear....
Sia-sia...








Hati,
Jadilah kuat..
Bukan untuk hari ini...
Tapi untuk setiap hari...



Love,
NJ~~

Thursday, January 9, 2014

Umur...

Assalamualikum..
Tiba-tiba rajin nak taip entri...


Tahun ni, aku dah berumur lebih suku abad...
Aku tekankan LEBIH suku abad...
Kalau tahun lepas, bila orang persoal tentang umur dan jodoh...
Aku masih mampu menjawab dengan senyuman...


Namun, masuk tahun 2014..
Bila berbicara soal umur dan jodoh..
Aku terasa takut...
Sebab umur dah banyak tapi calon takde lagi...
Hahaha...


Yang lebih menakutkan...
Bila aku dikelilingi kawan2 yang dah kahwin...
And kakak aku kahwin pon masa umur aku sekarang...
So terasa macam aku ketinggalan...



Siapa yang tak risau kan..
Tapi apa aku boleh buat??
Kalau dah ditentukan aku tak kahwin lagi..
Kenalah redha...


And kalau aku ditakdirkan sendiri sampai bila2 pon,
Aku kena redha...
:)


Siapa yang taknak bersuami dan ada anak kan...
Rasa tu lagi kuat bila kawan2 dah dapat anak comel2...
Hati selalu bertanya, bila pulak giliran aku?
Bila lagi aku nak jadi macam diorang...
Tapi aku faham...
Andai jodoh tak sampai lagi, it means I am not ready yet for the responsibilities...
So aku selalu pujuk hati sendiri..
Eh2 tetiba rasa nak nangis ni apahal...haih..~



Ade orang cakap..
'Daripada berharap dapat jodoh yang baik...baiklah jadikan diri sendiri jodoh yang baik'
maksudnya, lebih baik kita menjadi yang lebih baik dan jodoh yang baik tu akan datang sendiri...



So, right now...
Lets pray for the best....


Be strong NJ....


Jangan tinggal dalam kenangan...
step forward and move on dear heart...


Thursday, July 18, 2013

menghabiskan sisa-sisa kehidupan...

Assalamualaikum...
Tajuk tu saja je...
Memang nak berdrama...huhu...



Sekarang, hidup makin busy tapi macam sunyi...
Huhu...
Tak tahu la kenapa...



Minggu lepas aku balik kampung...
Berjumpa mak, ayah dan keluarga setelah 2 bulan tak bertemu...
Rindu...
And, Mak masakkan laksa...hehe
Thanks mak, LOVE U!!!



Sampai je rumah, lepas berbuka...
Terus alter langsir and siap malam tu jugak...
Dalam sibuk menjahit, sempat la bercerita itu dan ini dengan mak...
Dan mak mudah je bagi nasihat...
'ade kebaikan semua tu berlaku, bersyukur laaa..jangan fikir banyak'
Ringkas tapi padat dan semestinya betul...



Pagi ahad, lepas sahur, bergerak pulang ke KL sebab aku ada kelas pagi tu...
Busy kan aku..hahaha
Last kelas kan...so datang je laaa..
Btw, next week dah exam!!!!



Isnin, berkesempatan untuk berbuka dengan my best friend...KAKWAN...
Rindu la kakwan...hehe...
Makan sate..order 20 cucuk, makan cuma 10...huhu...
Nak balik, tiba-tiba kereta kakwan tak boleh hidup..
Nasib baik ada pakcik teksi yang sangat baik hati untuk tolong kitorang...
Masalah bateri dan harga bateri kereta MAHAL GILA!!!!
Sakit perut aku tengok harga tu...
Tapi apa pun, happy sangat dapat jumpa kakwan...



Selasa, berbuka di Istana Budaya bersama Kak Mas dan suami...
Nampak ramai artis...tapi Izzue Islam takde..huhu..
Makanan banyak gila, ada lamb chop lagi...
Sayangnya, masin...huhu...
Balik pkul 9, perut rasa nak pecah....



Sabtu ni ada majlis berbuka dengan kawan-kawan...
Di UPM pulak...
Hehe....



Asyik makan tak ingat dunia...
Mana lah tak gemuk and tak kurus-kurus...
Patutlah kena tinggal...
huhu...








kerana diri ini lemah, aku tak mampu untuk padam semua gambar yang berkaitan dia...jadi, aku serahkan kepada yang pakar...sakit?? tak payah cakap tapi itu yang terbaik...gambar yang dalam album, aku dah keluarkan dan campak mana-mana...moga-moga aku tak jumpa da....memanglah tu kenangan, tapi mungkin aku kena jadi lagi kuat sebelum aku tengok gambar-gambar tu semula...

Friday, May 31, 2013

She is.....

She is married to her love...
She's going to deliver soon...
She left us for another better opportunity...


She.....
my friend...
Different friend...
And they are moving to another phase of life...
While me??
Still at the same stages of life...
Still at the same step...
Still the same as before...



Regret??
Nope...and never will...
Because I know myself and I know this the best for me...





Note: Melin sudah masuk wad...baru 7 bulan mengandung...tapi ade komplikasi...tolong doakan dia dan baby selamat...amin...

Thursday, April 4, 2013

Tak Seronok...

Adalah sangat tak seronok bila.....


1. Orang yang boleh dikatakan rapat dengan kita tiba-tiba menjauh...
- Kalau aku ada salah, cakap...jangan mengelak dari aku...kalau taknak aku kacau kau, bagitahu...tak payah pura-pura tak nampak...



2. Pagi pergi kerja elok sihat walafiat, balik saja kaki berbalut...
- Gara-gara hati dan akal tidak berada di tempatnya, kaki melangkah dan terjatuh...sakit okay jatuh tangga...
   Sungguh aku bernasib baik bila kaki tak terseliuh dan harap2 tak bengkak...CUAI NJ!!!!




3.Kerja melambak tapi tak ada mood nak selesaikan...
- kerja makin bertambah tapi aku tak ada hati langsung nak siapkan...dengan tutorial, test dan macam-macam lagi...haish..



4. Terasa sedih tanpa sebab...
- jangan tanya kenapa sebab aku pon tak tahu sebab musabab... mungkin disebabkan perasaan yang bercampur dari dulu so sekarang nampak kesannya...haila...





Hati, please be strong with me....
I need you to face all this and keep moving on....



Tuesday, February 26, 2013

Aku dan hati aku...

Aku rasa nak menulis sesuatu tapi tak dapat nak kenal pasti topik..
ade rasa sesuatu tapi tak tahu apa...




kosong...

Tuesday, January 15, 2013

Lagu Hati aku...

ST12 - Aku Terjatuh

aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu
aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu
ku sadar dirimu tak pernah dalam jiwa
ku bosan menunggu dirimu yang tak bisa

* aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu (di pelukanmu)
aku terjatuh, aku terjatuh lagi di pelukanmu

reff:
sudah ku bilang hapus air mata
cinta ku hilang meninggalkanmu
kamu tlah berbeda setengah gila
hidupku terasa terasa mimpi

sudah ku bilang hapus air mata
cinta ku hilang meninggalkanmu
kamu tlah berbeda setengah gila
hidupku terasa terasa hampa




Kehilangan by Firman

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada
*
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Back to *, Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. (2x)





Patah Seribu by Shila Amzah

Walau, kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada bisikkan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna
Engkau telah pergi…

Biar, pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkan ku
Dengan nota-nota cinta buat kita berdua
Bila kan kubisa menerima ketiadaanmu
Kanku bakar semua hapuskan semua kenangan
Sayang ku mohon padamu segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
0hhh pergilahhh…


Monday, January 14, 2013

Rasa itu....

Aku cuma rasa...





Penat...
Tak cukup rehat...
Kerja melambak minta disiapkan...
Assignment menunggu untuk diselesaikan...
Presentation menanti untuk dilaksanakan...








Dan aku...
Masih diselubungi rasa yang satu itu...





Ya,
Rindu...
That's the word...



Tak pernah dapat lari dari rasa yang satu itu...




Kuat lah bertahan...
Wahai hati...

Friday, November 16, 2012

Sekarang...

Nowadays, aku suka lagu-lagu ni...
Ni gara-gara kawan kerja la ni...
Hahahaha...
Tak, lagu ni memang best pon....



Lagu pertama.... Bila Cinta by Gio....


Bila cinta kini tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan manisnya janjimu
Yang ku sambut itu dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi tinggalkanku

(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan

Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Ku kan setia di mana tempatmu
Yang ku dapat hanyalah bayangmu

(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan

(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan.. Dalam harapan..



Lagu Kedua....Percintaan Ini by Ezad.....

Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku..

ohh.. ohh.. ohooo..
Di kala itu engkaulah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggal aku sendiri

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan
Semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan..
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata..

ohh.. ohh.. ohooo..
Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan
Semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan..
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata..

ohh.. ohh.. ohooo..


Lagu Ketiga.... Aku yang tersakiti by Judika....

Pernahkah kau merasaJarak antara kitaKini semakin terasaSetelah kau kenal diaAku tiada percayaTeganya kau putuskanIndahnya cinta kitaYang tak ingin ku akhiriKau pergi tinggalkankuTak pernahkah kau sadariAkulah yang kau sakitiEngkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkariOh Tuhan tolonglah akuHapuskan rasa cintakuAkupun ingin bahagiaWalau tak bersama diaMemang tak ‘kan mudahBagiku ‘tuk lupakan segalanyaAku pergi untuk diaTak pernahkah kau sadariAkulah yang kau sakitiEngkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkariOh Tuhan tolonglah akuHapuskan rasa cintakuAkupun ingin bahagiaWalau tak bersama dia… dia…Oh Tuhan tolonglah akuHapuskan rasa cintakuAkupun ingin bahagiaWalau tak bersama dia





Jangan tanya kenapa...
Sebab aku pon tak tau kenapa...




I'll never forget 13th November 2012....

Wednesday, August 29, 2012

Mood Berubah ubah....

Exam dah start...
My paper already done yesterday..
And right now, I have those answer script...
I just go through those answer and I felt like I am not doing my job properly...
Haila....



On monday, my laptop charger rosak...
And I went to The Mines to buy the new one..
And I satisfied with it.. huhu...


On monday also, I got really great news..
I can continue my study!!!!
At UKM...
Register on 29th September 2012...
But as PJJ student..
Heheh....




And my life routine become like before...
Dinner alone at home...
And sometime watch TV alone...
Huhu...



I don't know why but my mood really weird today...
Why ea???



And suddenly aku jadi jiwang plak...
So, awak....
Lagu ni untuk awak~



(><)v

Sunday, August 12, 2012

Its coming!!

ye!!
Its coming!!!!

ape??
Ada la~
heheh...






Had a lot of fun yesterday...
Berbuka puasa bersama kawan2 and then mencari kain pasang tuk mak..
Really happy yesterday...
Thanks guys...










As usual...
Hari ahad adalah hari bersendirian..
wawawawa...
Dan rasanye bila its come.... aku pon sendiri jgk nnt..
huhu...


merepek je..
k bye~

Monday, July 30, 2012

Hujan...

Merenung titis-titis hujan di luar tingkap..
Serasa ia mengambarkan hati aku saat ini...
Mendung dan hujan lebat...



Kenapa??
Dugaan di bulan Ramadhan..
Mungkin ini tanda aku masih di bawah pemerhatian NYA..
Kan???


Terasa nak menangis..
Nak luah tapi tak terkata..
Dan orang tak tahu kalau aku tak lafazkan..




Aku suka merepek kan??
Abaikan.....
Ini hanaya RASADARIHATIAKU...



There will be a moment we are all alone...
And I felt it right now...





Haila..
Hujan~

Thursday, July 26, 2012

Lama....

Dah lama tak update rasanya..
Sedikit bz bila ade overlapping schedule..
Kelas 6 - 8 jam straight..
Kalau sempat pon rest 5 minit sebelum start next class...
Penat??
Of course..tapi dah keje kan...



Nak kongsi ayat ijat hari tu...
"Kete Ucu lawa"
"Ucu bawak kete kiri kanan kiri kanan, sampai ijat muntah"
hehehe..
Cite penuh lain kali update....



Miss my family!!!!
Buka puasa sorang2 buat aku rasa nak menangis....

Saturday, July 7, 2012

Engagement and Marriage...

Tajuk nak serius jek kan..
Rasa macam dah lama tak update blog...
Bukan busy tapi tak ada benda nak dicoretkan...
Hari-hari yang berlalu masih sama macam biasa..
Cuma 2 minggu ni aku rasa tak semangat nak bekerja..
Apa yang aku nantikan adalah hujung minggu dimana aku boleh bermalasan di rumah tanpa perlu berhadapan dengan orang lain..
Ada masalah??? tak ada..
Semua ok. it just me who felt like I'm not belongs there...


Last weekend, I went to my bestfriend's house..
She just married...
She cook for me and my friend..
And looking her life after marriage...
I know she is happy...


Yesterday, Nurul Asmak...my friend nikah..
And wlat Monday I got a last chance to had dinner with her...

And actually I am so excited for her wedding but unfortunately I am not attending the reception..
I may go reception pihak lelaki next week.. maybe...
We talk a lot last Monday..
Talk about her preparation and also life after marriage..



And hat I felt now is aku nak kahwin...
Huhu..
Gatal kan..


I don't know why...
Maybe because I can feel the happiness that my friends get after the wedding..
Haila...
Jeles ok tengok kawan2 yang dah kawin..



Tapi.. aku sedar jodoh aku tak sampai lagi sebab ALLAH tahu yang aku belum boleh menjadi isteruyang baik..
So, I will wait patiently here till my Prince Charming come and ask me from my parents...
That moment will come...
I know....

Saturday, June 16, 2012

Angan2..

Ok, hari ni saye nak cerita pasal angan2 saye!!!
Kalau tak nak tahu silala close tab ni ok...




Tak tahu la, sejak2 dah bekerja ni..
Kebanyakan orang tanye bila nak kawen..
Soalan biasa bila kita dah berumur 20 lebih dan dah kerja..
Dan jawapan aku senang je...
nanti la dulu...baru sangat kerja...
nak kumpul harta dulu...
Tak pon nak amik Master dulu baru kawen..




Tapi, jujur aku cakap...
Bila tengok gambar kawan2 yang dah kawen...
Tengok betapa bahagianya diorang dengan pasangan...
Kalau yang ada anak, comel2 je anak diorang...
And bila balik keje, ada husband yang datang amik..






Rasa nak kawen tu datang secara tiba-tiba..
Terasa nak seseorang yang kita panggil suami..
At least tak lah sesorang kat rumah kan..
Sekurang-kurangnya bila tension pasal kerja, ade la orang nak dengar kira merungut manja...
Sekurang-kurangnya makan malam aku berteman...
Sekurang-kurangnya hujung minggu aku tak keseorangan...
Sekurang-kurangnya aku ada peneman bila nak keluar...




Tapi sayangnya, entah bila la aku nak kawen...
Kenapa?? sebab aku belum cukup bersedia nak memikul tanggungjawab as a wife..
Nak kawen mungkin senang tapi tanggungjawab lepas kawen tu yang susah sikit.




Aku:
Tak pandai masak....
Tak berapa rajin mengemas...
Tak berapa pandai berhias..
Tak reti nak berkebun, cantikkan laman rumah..
Dan aku bukan la lemah lembut yang boleh sejukkan hati suami..




Dan sebab itu aku rasa, aku tak layak lagi nak kawen...
Kalau lelaki baca entry ni terus reject aku kan...
hahaha...




Tapi angan-angan aku besar..
Dulu nak suami pilot... tapi bila fikir selalu kena tinggal, aku terus tak nak pilot walaupon gaji besar...
Heheh...Aku nak dia selalu ada untuk aku...selalu ada dekat dengan aku...
Aku nak suami yang sederhana je...sebab aku tak cantik...
Kalau dapat suami handsome, aku anggap tu bonus la... heheh
Apa yang penting dia kena la penyabar sebab aku seorang yang cepat melenting, tak berapa nak sabar...
Selain tu, dia kena sabar layan kerenah aku yang banyak macam and sangat manja...
Dia kena matang sebab aku kebudak-budakkan...
Yang penting sekali.. dia terima aku seadanya dan boleh terima family aku sebaiknya...
Sebab bagi aku, bila dia kita kawen dengan seseorang, bermaksud kitakawen dengan family dia sekali...
And lastly of course suka and pandai jaga budak kecik.. sebab aku suka budak kecik tapi x berapa nak pandai jaga budak...heheh



Mesti korang cakap aku demand kan..
Hahaha...
Ada aku kisah??? Sebab ni kan angan-angan aku...
Heheh..



Hati aku sakit..
Sakit sebab apa aku tak tau sebab tak jumpa doktor untuk check..
Tapi bila hati terluka, sakit tak payah cakap la kan...
Rasa macam nak menangis tapi air mata tak keluar...
Sungguh aku sakit kat hati sangat2...
Sapa ada ubat??? ble bagi tak?
T________T

Thursday, June 14, 2012

S.A.R.A

Ingat Ku Dalam Doa Mu

Ada sesuatu ingin kukatakan
Kuharap engkau dapat mengertikan
Selama ini dirimu kusayang
Walaupun kau tidak percaya

Tak guna aku memaksa dirimu
Untuk percaya segala kataku
Kiranya engkau fahami hatiku
Tentunya kau akan menyedari

Aku merasa sungguh indah bersamamu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersamaku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diriku... oh sayang

Aku merasa sungguh indah bersamamu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu... sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersamaku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diriku... oh sayang

Andainya aku hilang di matamu
Ingatku dalam doamu






Sungguh, aku tengah rinndu...
And I wonder if he still remember what is S.A.R.A stand for....

Sunday, May 20, 2012

Weekend..

Dua hujung minggu yang berbeza...

Last week, I had so much fun..
On saturday, I went to Rumah Orang-orang Tua Al-Ikhlas at Puchong.
The activity was organized by the student and I just menyibuk2 jek kat sana..
Heheh...
We were just gotong royong and then gave food to the penghuni there..
The worst is when we were giving the souvenirs, one of the auntie said to me
"Nak, dtang lagi ya... Raya nanti datang la..."
Sedih kot... teringat kat arwah nenek and atok..
And her words make me cried..


 but I had so much fun with the students...
They were really put so much effort during the visit.
I got to know them more..
Heheh...



On Sunday, shopping!!!
Hahaha...
No la, we were just went to Jalan TAR and surveyed the price but then my adik bought for me a pair of baju kurung...
Still inside my cupboard..still finding the perfect moment to wear it.. ceh, gaya mcm baju beratus rggit je kan.. hahaha..
But, THANKS adik...really appreciate that..
After Jalan TAR... we went back to my house...
Lepak2 sampai after asar, then I brought my sister jalan2 area Giant..hahaha..
And then, once again.. my sister belanja makan at PIZZA HUT!!!!!!!!!
After makan2, then she balik ke selayang...


That was last weekend..
But this weekend, different things happened...
On friday night, I hang out with students until late at night.. (and I spoiled their lepak time...what happened, let it be my secret ok..but, I am really sorry to them...rasa bersalah...hukhuk...)
Woke up yesterday morning, badan dah sakit2 and I got fever...
Every plan was canceled...huhu..
So I just stayed at home...alone and bored..
huhu...
Thanks to FB, it make my day brighter a little bit... haha
Replying comments and chatting...
At least I don't felt that I am all alone..



Today, the same thing happened...
But maybe I need to go out to find something...



Is there anyone who wants to visit me here...
Hahahaha...













Don't ask why i put those pictures..
Because I don't have the answer...~

Thursday, April 26, 2012

Dewasa...

Sukarnya menjadi seorang dewasa..
Payahnya menjadi matang...



NJ, bila nak berubah ni??
NJ, be matured please.....

Thursday, April 19, 2012

Aku rindu....

Sungguh, aku rindu...
Kat mak and ayah...


Sungguh aku rindu...
Nak duduk borak dengan mak ayah...


Sungguh aku rindu..
Nak bergelak tawa dengan mak ayah...


Sungguh aku rindu...
Nak jalan-jalan dengan mak ayah..


Sungguh aku rindu...
Nak makan masakan mak...


Sungguh aku rindu...
Nak makan sama2 dengan semua...


Sungguh aku rindu...
telatah anak-anak sedara aku...


Sungguh aku rindu..
Rindu pada teddy bear yang kat umah...


Sungguh...
Aku tak tipu..




Serius...
Aku tak bohong...

Apa yang aku fikir saat ni...
Adalah balik kampung dan habiskan masa bersama-sama keluarga...



Mak, orang rindu laksa mak...
Mak, orang rasa nak balik...
Tapi.....tak boleh...



Aku rindu...~

Saturday, April 14, 2012

No title...

Happy 5th anniversary NJ...