ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, April 19, 2012

Aku rindu....

Sungguh, aku rindu...
Kat mak and ayah...


Sungguh aku rindu...
Nak duduk borak dengan mak ayah...


Sungguh aku rindu..
Nak bergelak tawa dengan mak ayah...


Sungguh aku rindu...
Nak jalan-jalan dengan mak ayah..


Sungguh aku rindu...
Nak makan masakan mak...


Sungguh aku rindu...
Nak makan sama2 dengan semua...


Sungguh aku rindu...
telatah anak-anak sedara aku...


Sungguh aku rindu..
Rindu pada teddy bear yang kat umah...


Sungguh...
Aku tak tipu..




Serius...
Aku tak bohong...

Apa yang aku fikir saat ni...
Adalah balik kampung dan habiskan masa bersama-sama keluarga...



Mak, orang rindu laksa mak...
Mak, orang rasa nak balik...
Tapi.....tak boleh...



Aku rindu...~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p