ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, April 12, 2012

Entah Apa-apa

This is ANOTHER RASADARIHATIAKU...
Sila abaikan entri ini..



tiba-tiba, rasa kosong...
tiba-tiba rasa sunyi...
Paling tak suka bila rasa macam ni..
Terasa nak menangis tapi entah sebab apa..
Apa yang aku tau, sunyi nya sekeliling aku...
Sampai aku boleh dengar bunyi kipas yang berputar...
Sehingga terasa hanya aku yang ada...
Oh, memang hanya aku disini..



Terasa kosong bila balik dari kerja, tiada siapa menanti..
Terasa sunyi bila, makan sorang2...
Terasa keseorangan bila gelak sendirian tatkala menonton TV...


Haila hati...
Please be strong...
You can face this....
NJ, please be patient..


Serius, aku rasa nak nangis!!!!

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p