ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, June 25, 2012

Apentah..

Tengok Family Outing...
TV Show dari Korea...
Artis2 pergi kampung2 and stay satu malam kat rumah penduduk just to let those grandma and grandpa pergi bercuti..
Rancangan ni dah lama tapi aku baru start tgk..
Apa yang aku nak cakap ialah..


Looking those grandma and grand pa make me remember my grandparents..
They all passed away already..
So, lets sedekahkan al-fatihah untuk my grandparents...
Sulaiman bin Hj Arsad
Kasman bin Jaafar
Halus binti Mad Asral
Yang binti Daud..



I miss them a lot...
Sapa boleh bagi saya tumpang kasih nenek atau atuk???
Oh, ada satu kat tanjung malim tapi dah lama tak jumpa..




tears is my close friend nowadays....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p