ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, June 6, 2012

I cried....

Still remember yesterday's  entry about my cousin?
I cried when read this status....
"Terima kasih atas ucapan takziah dan sokongan kalian.. semoga semua yg berlaku ade hikmah disebaliknya. kita hanya mampu merancang, tapi Allah tahu apa yg terbaek untuk kita.

Muhammad Iman Khalis bin Azzuan..
bayi sesuci nama diberi, tetap kami sayang sampai bile2 walau hanya sekejap bersama..."
Another one from my cousin jugak.. tapi adik kepada kaklong...
"29/5/2012 ~ kami sekeluarga sangat gembira
3/6/2012 ~ kami redha dgn pemergian nya
Al-Fatihah..........................................

"Muhammad Iman Khalis Bin Azzuan" ttp dihati mama,papa,atok,nenek,mak ngah, ucu, abg haikal & abg aqil."
 
And right now, I felt so sad..
If I who are not really related to the baby felt like this...how about kaklong... the one that be with the baby around 7 months? 
I hope she will be fine... and be strong...
Dugaan ALLAH hanya untuk orang yang DIA sayang and DIA tau Kaklong boleh hadapi dugaan ni...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p