ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, June 17, 2012

Entah apa2..

Pernah terfikir.....

Kita patut tau yang...


 Tapi....


 Kita juga patut tahu yang....
 


Sebab tu kita perlu.....





Em, ingat lagi angan-angan aku???


Aku teringin nak ada pasangan dengan ikatan yang sah....



Yang akan jadi peneman aku waktu aku tua nanti...



Ada nasihat cakap mcm ni...



Jadi, aku nak doa supaya "dia" adalah jodoh aku....
  


 Sebab dia yang buat aku bahagia....


Awak, awak tau x yang...















tetibe jadi jiwang...
Sigh~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p