ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, March 22, 2011

sibuk....

hari jumaat lepas, tetiba aku dikejutkan dengan berita abang mun meninggal...
and as a friend that worried about her, I, Kak Wan and Syud pergi la teman dia balik ke kampung bukit sapi, lenggong. area kuala kangsar....
the journey should be 3 and half hour.....but that night we made it 2 and half hour....
we arrived around 12.45 a.m....
masa tu jenazah tak sampai lagi, masih di hospital sebab jenazah terus dimandikan dan dikapankan di hospital...
jenazah sampai dlam pukul 3 pagi...aku bacakan yasin tapi mungkin sebab seharian di lab, tak sempat rehat....mata bukan main mengantuk lagi...lepas baca beberapa kali, aku mintak diri...ngantuk sangat...

pagi lepas mandi, aku and kakwan and syud baca yasin lagi..menggantikan mun dan adik2 dia yang berjaga sepanjang malam...
kejap je sebab lepas tu ada kumpulan lelaki yang datang nak buat tahlil...

jenazah dibawa ke masjid untuk disembahyangkan pukul 11 lebih...
saat tu, aku terasa sayu..tak tahu kenapa tapi rasa sebak...
mungkin sebab tengok mun dan adik2 dia yang bersedih....
entah la...



kami stay at kampung mun sampai ahad je sebab masih ada kerja yang perlu di lakukan...
mun pun nak balik jugak sebab FYP masih dalam process kan...


dari semalam aku duk kat lab...nasib baik ada kak wan and tun yang tolong digest sample...
adoi la...penat sangat....




dalam sibuk2 ni, emosi selalu jadi tak stabil tau....
jangan ambil hak orang kalau tak nak orang ambil hak kita...~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p