ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, March 18, 2011

dah Lama

dah lama tak berkesempatan menaip di sini...meluahkan apa yang tersirat di hati....
minggu ni minggu yang sibuk...
hampir hari2 aku berada di lab.....
sama ada menyiapkan FYP aku ataupun membantu kawan yang telah membantu aku....
walaupun penat tapi aku rasa seronok...tak tahu kenapa...


hmm, aku nak say thousand of appreciation to kakwan yang banyak tolong aku digest sample...
thanks to tun, syuhada, shukri  and others yang tolong aku cari ikan...
oooo, tak lupa pada abg apun, abg nizam and also babang....
thanks also to en. shahfie, en.aswat dan kak maziah yang selalu ada bila aku perlukan segalanya....
thanks a lot....

jasa korang semua hanya ALLAH yang boleh balas...




banyak benda yang berlaku tapi tak terasa nak cite kat sini...
tapi aku tau ada hikmah di sebalik setiap benda yang berlaku...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p