ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, March 1, 2011

kosong..

itu yang aku rasa sekarang....
kosong...
tiba-tiba rasa macam sunyi betul sampai aku boleh dengar bunyi angin and burung yang berkicau di luar..
sunyi...
sungguh, aku tak tipu....

tiba-tiba teringat kalau duduk kat site, ada Din yang nak di ajak berbual...
or kat office, mesti sibuk dengan kerja..or maybe gaduh mulut dengan si Faisal and Hafiz....
ye la, kat MCOSH kan cuma aku and Mun je perempuan...
yang lain kat HR...
so memang bergaul dengan lelaki je la..
bergaul maksudnye berbual la...

suasana sunyi ni buat aku rasa sebak la pulak..
sabar NJ, sabar k...


sakit kepala menyerang lagi..
dalam seminggu ni, kepala berdenyut je..
sebelah kanan je pulak tu...
aish, tak tau la nape..
harap-harap,bukan la masalah kesihatan yang serius sebab aku bukan 'kipas susah mati' or 'kawan baik' ubat...
oo, tolong la..
aku tak suka makan ubat....
aku rela tidur untuk hilangkan sakit kepala dari makan ubat...


hai la hati, bawak la bersabar...
sunyi ni cuma permainan psikologi.....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p