ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, March 28, 2011

andai....

andai dengan menulis dapat melepaskan apa yang terbuku di hati,
aku rela menulis....

andai dengan menulis dapat mengurangkan beban yang ditanggung,
aku rela menulis....

andai dengan menulis alu mampu meraih senyuman semula,
aku rela menulis....

andai dengan menulis segalanya akan menjadi seperti biasa,
ya...
aku rela menulis...


menulis bukan minat aku..
namun, andai segalanya menjadi lebih mudah hanya dengan menulis, aku rela menulis...
kerana tatkala tulisan aku dibaca,
hanya orang yang mengenali aku dapat memahami dan merasaai perasaan disebaliknya...


resah , gusar, bimbang dan takut....
Segalanya bercampur dan menjadi satu...
Pelbagai 'kalau' yang muncul di fikiran..
Pelbagai bayangan yang wujud di kepala...
namun, apakan daya..
masa yang berlalu takkan berulang....





Semoga segalanya di bawah lindungan ALLAH...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p