ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, June 19, 2009

Menyakitkan..

Penantian satu penyeksaan... lagi-lagi bila kite menanti mesej atau call dari seseorang...hurm, aku dah penat menunggu sebab tu aku coretkan rase hati aku kat sini....kecewa? Ya aku kecewa bila setiap kali aku tengok hp aku, there is no massage or misscall....can I conclude that when there is no misscall or massage, it is mean that the person there do not remember me at all???



Long distance relationship...atau in Malay, hubungan jarak jauh. Ini la dugaannya. Salah aku kot...Siape suruh menunggu kan...Dah la. aku nak pegi mengubat hati yang lara. Kalau orang x ingat aku, buat ape aku nak ingat orang tu....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p