ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, March 16, 2012

Berdiri Di Atas Kaki Sendiri...


DULU
SEKARANG
Balik kuliah sama2 dengan kawan2.
Balik keje sorang2
Kenal sangat dengan housemate
Tak sempat nak kenal.
Banyak mulut- duk bercakap jek
Tetiba jadi pendiam...
Makan malam ramai2
Makan malam sengsorang
Nak tido sempat borak2
Tido tanpa bercakap dengan sesapa pon
Boleh p jenjalan ramai2
Tak tau nak jalan mane and dengan sape


 
 These are the differences and it make me miss my friends a lot!!!!


Conclusion: I need to be independent and live on my own...


T_______________________T

1 comment:

please leave your comment here....thanks.. :-p