ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, May 9, 2011

Kenangan Terindah 5 May


We were here on 5 May 2011


Lunch!!!

Dah abis~ heheh


Meatball yang famous kat IKEA..Sedap~


Ni pinggan toon, nak tunjuk Kek Daim tu..
Sedap..~


Ni dah kat Cineleisure...smpat posing dgn menatang biru ni...


Panas2 pon masih mampu tersenyum..eceh~


Ni sementara tunggu ice blended kakwan..~






ok, cuba teka sape ni...???
jeng jeng jeng....


BUM City..






Dah redup, sambung posing balik...























Big Apple!!!





Lepas lepak2 kat Cineleisure, IKEA and The curve, kitorang pergi pulak Taman Metropolitan... Seronok sebab tenang jek..





Sekian, ini lah perjalanan kami pada 5 May 2011...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p