ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, May 15, 2011

Biarlah dia pergi…
Dari dia hidup dalam penipuan..
Aku masih sayangkan dia, tapi aku rela melihat dia bahagia…
Andai ini takdirnya, aku rela…
                                                                                     Watak Lelaki 1


Kenapa awak lepaskan saya?
Kenapa awak seakan menunggu saya?
Masihkah ada ruang untuk saya di hati awak???
Andai saya kembali, mahukah awak menerima saya????
                                                                                     Watak perempuan 2



Masihkah ada bahagia untuk mereka..
Setelah bertahun berpisah, masihkah ada perasaan yang mengikat mereka????
Cinta yang di bina bersama bertahun-tahun, adakah terlerai begitu saja????







Awak, maaf.
Saya tak mampu bahagiakan dua orang dalam satu-satu masa.
Akan ada pengganti saya yang mungkin lebih baik dari saya….
Saya akan ingat kisah kita…
                                                                                   Watak Lelaki 1                                                                                                              


Awak, untuk terakhir kalinya….
Saya Sayang awak..
Semoga bahagia….
Pergi, pergi jauh dari hati saya…
Saya lepaskan awak..
Selamat Penganti Baru…
                                                                                                                 Watak Perempuan 2














Idea ada, tapi rasanya mood nak menulis tu takde lagipun mcm x best jek cite ni....
Bagi idea ble???
huhu, gaya macam ada org baca.... :p








dia kawan tapi apa yg die buat betul2 melukakan hati aku...
and die make me cry...can I call die a friend anymore???
right now I'm in healing process...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p