ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, December 28, 2009

entry yang ke 160....

Tanpa ku sedari...
aku dah post 160 entri...
huhu..
nak celebrate sikit la..huhu.mngade..

Dah lame aku tak on laptop aku...
Last aku on ari khamis minggu lepas..
Busy sikit..
Hri jumaat bertolak ke rumak Mak Yah...
Hari sabtu baru balik...penat...perjalanan 6 jam..
memang boleh buat aku patah pinggang...
Felda Kahang timur - Kluang - Air Hitam - Segamat - Gemas - Bahau - Felda Tembangau.....
Pastu hari ahad, kak ani beli tikar getah untuk rumah...
petang tu pasang tikar getah....
Pagi tadi sambung lagi..pasang kat bilik pulak...
warna coklat gelap untuk ruang depan...
warna coklat cair untuk ruang tengah dan bilik....
Nampak lagi luas rumah yang dah luas ni...huhu...macam besar sangat je rumah aku...

hari khamis ni aku nak pergi rumah kak Ani..
Hari Jumaat gerak balik Klang...
bas petang, so maybe sampai malam kot kat Klang central...
Doakan aku selamat sampai kat Klang....ngeri bila baca pasal bas express accident....
Hari sabtu daftar kolej..
Hari ahad kot abang apun baru hantar barang sebab die sibuk je minggu ni...
jangan lambat-lambat sudah la...
beg baju dah la dengan die..huhu..

So, this is maybe my last entry for this year..huhu..
Malas nak on laptop...
Happy new year to all....
Harap, tahun depan adalah lebih baik daripada tahun ni...


UiTM Puncak Alam, nantikan kedatangan ku....huhu...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p