ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, December 6, 2009

i'm no one....

Ceh...tajuk ntah pape...
Tapi betul la tu..
Im no one..
aku bukan sesiape...
Aku bukan heroin..huhu
Aku cuma pelajar biasa...bukan Dean List's student...
Aku perempuan biasa...aku bukan perempuan yang ayu dan lemah lembut...
Aku boleh jadi kawan...tapi bukan kawan yang baik...
Aku boleh mendengar masalah tapi aku tak boleh selesaikan masalah orang....masalah sendiri pn tak ble selesaikan...

This is my self..
This is who I am..
Boleh terima???
Aku tak boleh ubah diri untuk orang lain
Tapi kalu dah tiba masa..
Insya ALLAH aku akan berubah jugak..ke arah yang lebih baik...
Buat masa skarang, ini diri aku
terima la aku seadanya...
(",)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dah ade bf tp jauh...nak knal ble r...
    klu nk ngurat tu kne tnye sweetheart kite dlu...huhu

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p