ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, December 13, 2009

Penat...Tired...

Hari ni..semuanya berlaku dengan cepat...
Aku basuh baju siap lebih cepat dari waktu biasa...mak pun masak awal...
Semuanya sebab kitorang nak pergi Kulai..
Ada majlis kahwin..
Family abang faizal...Cik Bakri...
Pukul 10 aku dah mandi2 and siap-siap...
Tapi gerak pukul 11.30...

Pukul 1.30 kitorang sampai...
Perjalanan sekejap je tapi pergi kluang dulu antar anak Wak Lim...pastu beli barang lagi...
main dengan Ijat sekejap...
Pukul 2 dah gerak balik...
semuanya pantas kan...
Sampai rumah pukul 4...itupun siap berhenti makan ABC lagi...

Dah sampai rumah..
apalagi, aku salin baju....rimas la pakai baju songket lama-lama...
Pastu...aku zzzzzzzzzzzzzzzzz...
huhu...penat la...

Pukul 6 baru bangun...
lama aku tido..konon nak refresh badan la kan...
huhu....

rindu la kat Ijat..
Tak puas main dengan die....
Ijat pun ngantuk je tadi...
takpe..nanti pergi rumak Mak Yah boleh main lagi dengan dia...

Penat la...
Nak tido la....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


miss u sweetheart..

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p