ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, December 11, 2009

I'm not in Mood...

Aku tengah bengang...
Sangat-sangat marah...
kenape??? biar aku je tau sebabnya...
Aku dah penat la...



aku nak ucapkan takziah kepada keluarga pengantin kat Kedah...
Tergamam aku masa berita tadi...
Bayangkan lah, baru 4 jam nikah...suami dia accident and meninggal...
tengok gambar die tadi..inai merah kat tangan tapi dah bergelar janda...
Kesian kat dia...
Kalau benda ni jadi kat aku...boleh gila kot...
Aku tak tau kenapa tapi aku rasa sedih bila tengok berita tu...
Hmm..time macam ni emosi memang tengah tak stabil...


And also tahniah kepada pasukan bola spak Malaysia sebab layak ke separuh akhir...
Kalah menang adat pertandingan tapi bila menang. itu satu bonus..
teruskan usaha...
semoga malaysia dapat emas sukan SEA utuk bola sepak..
Doa sama-sama...
AMIN.....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p