ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, December 1, 2009

Dah sunyi balik....

Adik n abang apun dah balik hari ahad...
ijat dah balik semalam...so rase sunyi la plak...
Kalau tak, boleh la dengki dia...
mcm terdgr2 je suare dia...
seronok melayan kerenah dia.
hm....lmbt lagi nak jumpa ijat...

Hari ahad hari tu, ada orang main kompang kat rumah...I mean, practice kompang...
Ijat pun join skali...dah la duduk kat tengah2...
Pukul kompang pun macam pandai je...comel sgt...

Cakap pasal kompang, teringat zaman aku main kompang dulu...
Ala zaman muda2...
Main kompang kat umah orang kawen...
pastu tengok baju sape same kaler dengan pengantin...
Masa tu, ada aku, Wana,Mai, Tim...n ramai lagi.
Tapi lame2 tinggal aku, Wana je...
masing2 dah sibuk dengan hal sendiri...
Ada sekali tu, masuk pertandingan, aku ingat lagi....
Group aku je yang ada perempuan...
yang laen sume lelaki...
tapi dapatlah no 5 kot...dah tak ingat...
tapi sekarang dah dekat 4 tahun tak maen....zikir pun dah tak ingat sangat..
bile tgk ijat maen ari tu, teringin nak main tapi malu la...huhu...

A slice of memory that I will not forget forever..
It give a thousand knowledge...

and for my friend that is in dilemma and confusion about her feelings...
I'm sorry coz I cannot do anything for you, but I'm here if you want to say it..
I'm here,ready to listen to you..

Perasaan adalah persoalan yang sukar di bongkar kerana kadangkala ia tak sekata dengan akal...
bak kate kawan aku, perasaan adalah perkara paling kejam...huhu...

Sabar and ALLAH akan tunjukkan jalan untuk kita.....



chewah, cakap macam expert je....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p