ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, January 7, 2014

Kenangan itu

Assalamualaikum..
Lama tak mencoret...
Dan aku rasa nak menulis hari ini even kerja melambak untuk disiapkan...
it is just another RASADARIHATIAKU....


Thesis....Review soalan exam...fail subjek...tanda tutorial and quiz...
kerja yang menanti...


Hari tu...
Aku mimpi..
Bermimpi kau datang...


Dari jauh aku nampak kau...muka serba salah...
Aku terkejut... namun entah macam mana...
Aku mampu tersenyum...senyum yang ikhlas...
Kita boleh berborak seperti tiada apa yang berlaku...


Apakah maksudnya mimpi tu??
Aku tak tahu..
Apa yang aku perasan....i miss the smile...his smile..
Thats all...


Tak, aku tak pernah fikir pasal die...
Lama dah...
tapi bila mimpi tu datang...aku kembali ke titik permulaan semula...
Starting point...again after one year and 2 months...


haila...~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p