ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, December 17, 2012

Dugaan....

Di waktu umur dah boleh jadi seorang mak budak,
Aku masih menangis kerana menderita sakit sebab nak tumbuh gigi bongsu...




Dah bertahun sakit and I think this is the worst.
Tak tertanggung...
Lagi-lagi waktu malam...


Orang cakap, sakit gigi sakit kedua selepas sakit bersalin...
Dan aku setuju...even aku tak pernah bersalin lagi...



Right now, I become a silence person...
Which is totally opposite with the usual me...
Nak bercakap tapi nak gerakkan rahang pon sakit.



Dah masuk hari ke 4 aku makan bubur sahaja...
Sebab tu je yang aku tak perlu nak kunyah...
Jadi  tu je la menu aku dari hari Jumaat...



Time2 macam ni memang buat aku rasa nak berdesup balik kampung...
Nak makan bubur mak masak...
Nak mengadu kat mak...
Nak bermanja dengan mak...



Apa???
Aku memang manja la.....
Heheh...




Lets move on NJ...
Forget the past...
You are not alone after all...
Senyum..... :)

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p