ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, December 27, 2012

Kesibukan...

Assalamualaikum...
Saja update blog sampai dua kali...
Hahaha..



Kebelakangan ni, kesibukan aku melebihi segala-galanya..
Haha, gaya sibuk kalah menteri..
Entahlah, aku tak tahu aku buat apa dengan masa aku...
Tapi, banyak benda yang aku suka buat...dah tak terbuat..
Pening kan...
Hahaha...


Contoh, aku dah tak sempat nak baca novel...
Aku ada 3 novel lagi yang tak baca..
Dan dah ada novel baru yang aku nak beli...
Macam mana ni..



Pastu,
Sebelum ni aku sempat je tengok running man,
Sekarang ni, susah nak cari masa yang sesuai..



Merungut ke ni???
Sikit la...heheh...



Alamak!!!
Assignment tak buat lagi...
Hari sabtu ada kuiz!!!
Tutorial student tak mark lagi!!!!
Macam mana ni??



I am not a well manage person...
I don't know how to manage things especially time..
Haish....



Sekarang ni, kepala da pening..
Nak tidur tapi mana boleh...
Kena study..
hukhuk...



Mak, nak balik!!!!!!
:(

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p