ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, December 27, 2012

Picture Say Thousands Word...

Inilah gambar-gambar saya dan anak-anak...
heheh...



Ni masa on the way ke sungai sendat...

Berkumpul di Petronas.

On da way...

 




Berhenti di Petronas Sg. Tua...

 

 

Sempat berposing...heheh







Nampak tak tasik tu, cantik sangat!!
 
 


Gambar-gambar selepas ni adalah gambar segala aktiviti yang kami lakukan....












makan KEK!!!















This game is done after dah kena baling tepung...huhu






But all of the photos, I love two photos...hehe...


 


Tu je...
Sekian Terima kasih..




Meeting meeting...
Heheh...
:)

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p