ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, January 3, 2012

HIDUP

Life....Zindagi...


Laluan hidup manusia takkan sama....even for a twin..
Ada yang kita nampak seakan mudah saja laluan hidupnya sedangkan yang merasa dan melaluinya bukan kita tapi mereka sendiri..
Dan adakalanya kita mengeluh kerana laluan kita yang berliku..dan penuh onak duri...
Sedangkan apa yang seharusnya kita lakukan ialah menempuh segalanya dengan sabar dan tabah...serta sentiasa ingat bahawa liku2 yang kita lalui adalah sebagai tanda DIA menyayangi kita....
DIA...our ALLAH....



Kadang2, aku...
Seorang manusia biasa...
Terleka dan terlupa...
Malah hidup aku selalu dihiasi perasaan2 yang tak sepatutnya hadir...
Lalu timbul rasa yang negatif dan menyesakkan kepala dan hati...


Dan kamu mesti tahu betapa sukarnya menukarkan sesuatu yang negatif kepada positif...
Ya, dan aku sedang belajar untuk menjadikan sesuatu yang negatif menjadi positif...
Trying so hard.....
Tapi aku tak tahu bile aku akan berjaya atau boleh ke aku melakukannya...





AH....jangan tanya kenapa aku menulis sesuatu yang pelik...kerana jawapannya aku dah kunci dlam hati aku dan kuncinya telah aku buang jauh2....



nota kaki: leka menulis sampai kalah game yang aku tengah main ni....hish....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p