ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, January 11, 2012

Emosi Unstable..

Huh..
Esok nak ke KL...
Jumaat saye ade interview untuk kesekian kalinya...
Ceh padahal baru berapa kali kalau nak dibamdingkan dengan orang lain...

Interview at KakZiha's office...
With Kak Wan also...


Secara jujur, aku tak yakin nak pergi interview ni...
And aku macam tak bersedia...
But then I'll try my best....


Boleh doakan saya???
This is the first step so I can achieve my dream

Mood and emosi tengah tak stabil..
Tak tahu kenapa...
Haila...


Helpless and hopeless....



nota kaki: Ally Iskandar nak kawen dah...huhu...dengan girl sebaya aku plak tu...jeles!!!!


No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p