ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, December 30, 2011

Menjelang Tahun Baru..

Esok adalah hari terakhir dalam tahun 2011...
Apa cerita kamu tahun ni??
Azam tahun 2011 dah terlaksana???
Dah ada azam tahun 2012??

Aku??


Tahun 2011 banyak membawa makna kepada aku...

- Aku menimba pengalaman di construction site...as Site Safety Supervisor...
- Aku bertungkus lumus finish my final year project together with my friends...
- Tamat belajar dan graduate with a degree...usaha 4 tahun...
- Majlis Konvokesyen.. so meaningful....and also tak akan dilupakan...
- Bergelar penganggur terhormat!!! huhu...

and right now, I miss my student's life...my friends...the precious one..
even though they are far away but our memory is always in my heart...
(ayat jiwang gile..)
=,="


Azam tahun baru??? aku dah pernah kata, aku tak ada azam...kalau ade pun lebih kepada impian je la...
- of course la bergelar seorang pekerja...hahaha...
- mula menyimpan untuk masa depan such as kawen...hahaha...no la, ke mekah mungkin....
- bawa mak ayah bercuti...
- hampir terlupa, amik lesen kereta...
- and kalau ade rezeki lebih, membawa kereta sendiri...huhu...


okay, aku tahu...agak berat impian aku tu..
Tapi x salah kan...mana la tahu, ALLAH makbulkan segala impian aku ni...huhu



Kamu???
Fikirkan sebab kamu ada sehari saja lagi before 2011 meninggalkan kita...
Harap2, segala yang terjadi pada tahun ni menjadi memori indah dan juga pengajaran kepada kita...






nota kaki: 2,3 hari ni asyik sebut pasal kahwin jek...dan aku mula takut dengan perkahwinan....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p