ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, December 22, 2011

Hujan...

Sekrang ni musin hujan...
Kat sini hujan saja...
Dan sekarang, aku tengah belajar menghargai nikmat yang ALLAH beri...
Salah satunya, cahaya matahari...
Semalam, hujan berhenti dan sinar mentari kelihatan...
Rasa bersyukur sangat...





Ah, congrats tu toon yang dpt SL1M dgn petronas..
TAHNIAH!!!!!




aku je yang xde pape lagi...
ade la kot hikmahnye...
Dan aku sedang belajar bersabar....
Menanam kesabaran bukan sesuatu yang indah dan mudah....
You know that, don't u?




nota kaki: my siblings will be home this weekend... can't wait for it....miss them a lot!!!!

1 comment:

  1. tQ aini..this is the only rezeki i got for now, i juz felt very thankful to Allah, Alhamdulillah. I already in Bangi since last wednesday, and glad to hear that fizah got selected on last minutes. She'll come on this Monday. Wish me all the best.

    (Tak harap dapat serap masuk, tak nak kecewa nanti)

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p