ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, April 6, 2011

no words....

pergilah...
pergi jauh dari saya...
saya lepaskan awak dari hati saya...
semoga bahagia..
awak, saya doakan awak bahagia...




andai itu yang awak nak, 
itu yang akan saya buat..
dan itu yang awak dapat...




kenapa hati taknak dengar cakap ni...
hati, dia milik orang...
lepaskan die....
dia HAK orang...






awak, please be happy...
sebab saya akan happy bile awak happy...
even awak happy bile dengan orang lain....





oooooo, ayat2 sahaja...
saja menaip ayat yang terlintas dan rasa best.
mana la tau boleh buat novel kan....
idea dah ada...tapi masa la plak..
mood pun tenggelam timbul lagi...
jangan ada spekulasi yang x sepatutnya dah la...


emm, nak wish...

happy birthday Abah Ishak on 1st of April...
happy birthday abg Ijat on 3rd of April....
happy birhday Kak Ani on 5th of April...
sori sebab hampir terlupa...
wish u all best of luck...
semoga panjang umo, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu....




be happy~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p