ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Wednesday, April 27, 2011

my karya????

Ada hasil yang dah ditaip tapi tak rasa nak publish kat sini...
Ada la sebab2 yang tak dapat dielakkan..
I would like to call that cerpen - "Kisah Aku dan Dia"

There is character but without names sebab nak letak nama tapi malas nak fikir nama apa yang patut di letak...
I just wrote down any idea yang melintas kat kepala.
I sent that cerpen kat penulisan2u tapi tak tau la di publish tak sebab cerita tu bosan kot and it does not have a happy ending...
Dah lama tak menulis dan bila nak menulis balik ni memang kena betul-betul ada mood.
Last night, I try to finish and edit the storyline..-eceh, gaya macam cerita panjang berjela. padahal 6 pages je.

and now it is done. Grateful..~


This song I choose as the theme of the story la...

Flop Poppy - Aku dan Kamu

Kau masih cantik seperti dulu
Saat pertama kujumpa dengan mu
Terasa ingin ku bersamamu
Tapi aku tidak seperti dulu

Kau senyum mesra
Mungkin tak mengapa
Tapi ku tak bisa
Pasti ada yang kan terluka

Jangan ditunggu
Pasti takkan berlaku
Walau kucinta kamu
Biar disimpan
Adakan sempadan
Aku dan juga dirimu

Kini aku telah berdua
Masa depan yang telah kita duga
Kutahu kau masih mengharap jua
Tapi ku tak bisa meninggalkannya







sukar meneka apa yang ada dalam hati sendiri...~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p