ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, April 22, 2011

Aku, saya, wo, me, ana....

Don't ask why the title of this entry like that...
Today, I felt like to type about myself even no one read this..
huhu..
Amaran: Jangan baca kalau tak nak boring...!!!!!



aku adalah aku...
I am myself....
Sometimes I also don't understand myself...
It is complicated you know, especially when it comes to heart and feeling thing...


I am just another ordinary girl who let heart and head decide what I should do..
I am the ordinary girl that is get mad easily...kira ordinary la kan??? huhu..
I am just ordinary girl who had jealousy in heart..
In short I just like other girl...

The differences?
I mad more than anyone else...
I speak more than anyone else...banyak mulut kan...
I sleep more than anyone else..
I play more than anyone else...maen2 jek kejenye...x sedar dah finel year student..
I cry more than anyone else... sensitif, sejak akhir2 ni...emo slalu...
I....
What else ek??

I got carried away easily...
I berangan lebih dari orang lain kot... heheh..



Entah la, 
Tahu diri tak sehebat mana....
Tahu diri tak sesempuna orang lain...
Tahu diri banyak lubang sana sini...
Tahu diri tak seelok anak yang diimpikan parents..
Tahu diri bukan hamba yang taat...
Tahu diri masih di takuk lama...
Tahu perubahan tu perlu...
dan..
Aku tahu aku perlu terus melangkah ke hadapan tanpa melupakan apa yang jadi di belakang...
Tapi, andai kaki masih teguh berdiri tetap tanpa mahu melangkah...
Apa yang aku perlu lakukan???


Haila...~
Entah apa-apa aku merepek ni....
Kadang aku pon pelik dengan diri sendiri...


Apa yang aku pasti sekarang ni,
I am me...
Saya adalah saya...
Aku adalah aku...
Tak sama dengan orang lain, malah berbeza sangat dengan orang lain..

Boleh terima saya seadanya?
Accept I as who I am???



entry boring, I know...
jangan menyesal baca coz I already warn earlier, kan????




tolong pulangkan 'that thing' yang kau dah curi...
haila, heartless aku jadinya....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p