ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, April 4, 2010

RINDU

here, some picture of my beloved and funny nephew and nieces..
photo taken when my brother in law's sister is married..
my mom and dad stayed at hotel there with kak ani and abang faizal..
oh, abang awi also there..
yes, I'm jealous!!!!




sebelum....

selepas....
haha, kan dah basah...

comel kan..
si kakak and si adik.

siapa ijat angkat tangan..
mase ni kat hotel my mom and dad tinggal hari tu..

pandainye posing..
anak sedara sape ni????

ijat tak pandai senyum..
kakak leeya sengih..
adik peah nampak perut!!
haha, macam-macam..

ni baru ada tiga, kalau yang dalam perut kak ani dah kuar..
lagi haru agaknya..
tak sabar nak tunggu..


ooo, terlupa...
semalam besday ijat and tomorrow is besday ibu ijat..
happy birthday to both of you..
semoga panjang umur and murah rezeki..
miss you..


terasa rindu kat seseorang..
heart, do you miss me???

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p