ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, April 2, 2010

Maggi

Its raining outside...
and also raining inside me too...


yup, untuk kesekian kalinya, maggi menjadi santapan aku...
xtau la for lunch or dinner..
dua-dua skali kot...

my fault..
duit tinggal seringgit kat dalam purse..
so, no other choice, maggi je la jadi alasperut sampai esok..
sok baru ble amik duit...
hahaha..

busy,
exam dah dekat tapi assignment melambak lagi..

esok ada ERP...
sampai ahad malam...
pastu busy wiyh report IHS and EHS..
assignment food safety lagi..
AGM Ehsan lagi...
Mandarin test and drama lagi..
haila...
entah bile nak abis tah...

nak makan maggi la..
lapo...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p