ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, November 20, 2009

boring...

Hmmm...boring stay at home without friends...
Nothing much I can do...
laundry, help mom cooking...reading, sodoku and surf internet...
Wana, bile kau nak balik ni?? cepatlah...aku boring giler ni....

yesterday, I called Kak Lina...just to talk to kakak leeya...
but she wants her Atok....

"auntie call esok plak ea.."
"Nak Atok!!"

when her Atok talked to her,
"Nah, adik..cakap dengan atok la budak kecik..."
she put the phone beside her 7 months sister...baby peah..
Ape la kakak leeya ni...mane la baby 7 bulan boleh cakap pape...ish..ish..
her Tokmak and atok only laughing when she did that...

Then, I called kak ani...to talked with Ijat but she did not answered...
After that Kak ani call me..
what Ijat can say...

"Jom naik motor,"
"Tak nak,"
"makan jom"
"Taknak"
"Ijay tinggal ea, atok nak jalan"
"taknak"

huhu.....tu jela yang die tau cakap....

last saturday, Ijat hit my mom on her face...ala, budak-budak...
His father take his hand and said
"Tangan ni tadi buat apa? pukul sape?"
then Abang Faizal jentik tangan Ijat...
"Akit...akit.." he show his hand to his Ibu...huhu..ibu die tiup-tiup sikit pastu die diam..
tak nangis pu...hero kan...
kesian memang kesian tapi taknak la manjakan sangat...
nanti terbiasa pukul-pukul orang....

tapi kejap je sakit ijat tu...pastu aktif balik....
auntie die yang tak larat nak layan...
makan coklat kuat...kitkat tu die boleh habiskan sorang..kalah auntie die...
"nak lagi?"
"agi"

hmm...ni takde sape kat rumah...takde sape nak layan...rase boring pulak...


missing someone...huuu

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p