ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, June 21, 2013

How Are You?

Apa khabar NJ????
Poyo je tanya khabar diri sendiri....hahaha
But, alhamdulillah aku okay je...
Thanks to people yang selalu dengan aku...
Plus, aku busy dengan  macam2 kerja...

1.esok ada test....tapi aku tak study lagi...
2.test student, tak  siap  tanda lagi...
3.assignment aku tak berusik lagi...
4.tutorial student tak abis tengok lagi...

Banyak keje laaaaaaa.....
To long aku buat boleh????
He he


Note to myself:
Andai rasa apa yang berlaku ITU tak seperti yang kita rancang....
Yakinlah bahawa...rancangan DIA adalah yang lebih baik....
Redha NJ... kuatkan diri...
:)

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p