ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, June 20, 2013

Dia...

Sebelum aku membuka lembaran baru...
Bolehkan aku nak mengenang dia yang pernah hadir dalam hidup aku...


Dia...
Aku kenali lama dulu...
Zaman aku muda remaja...
Zaman aku tak pernah kenal erti sayang pada insan selain keluarga...


Dia baik...
Dia kelakar...
Dia penyabar...
Dia faham aku...
Dan dia suka buat kejutan...


Aku masih ingat dia baik, pinjamkan kau laptop saat aku perlukan benda tu...
Aku masih ingat dia selalu buat aku tersenyum...
Aku masih ingat dia selalu sabar melayan aku yang selalu hilang sabar...
Aku masih ingat dia selalu faham keadaan aku yang selalu stress...
Dan aku masih ingat dia selalu buat kejutan...


Datang naik bas, bawak pooh besar bersama kek semata-mata untuk meraikan hari lahir aku..
I will never forget that... it is memorable moment...
Malah dia pernah berhabis duit beli pooh kembar yang aku suka tengok masa kat matrikulasi...
I scream when I saw that pooh...
And I love that pooh till now...


Dia banyak berkorban untuk aku...
Sanggup berulang alik ke Puncak Alam untuk jumpa aku...
Jadi rasanya, aku pon perlu berkorban untuk tengok dia bahagia kan...



It has been six months and I thought I'm strong enough...
But I'm wrong...
Tak apa la...
Eventually, I will be strong...
5 tahun waktu aku dengan dia..will always inside my heart...


Harapnya, ini kali terakhir aku kenangkan dia..
Harapnya, selepas ini...aku takkan menoleh ke belakang...
Harapnya aku akan terus melangkah ke hadapan...



Dan untuk terakhir kalinya...
Orang sayang abang...
Mungkin masa akan mengubah rasa ni...
Tapi untuk masa sekarang...
Orang sayang abang...



Okay, cukup...
Mari buka buku baru NJ...
Lepaskan dia yang da bahagia...
Be strong heart...be strong with me...

1 comment:

please leave your comment here....thanks.. :-p