ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, July 10, 2012

Mood ok tapi..

Hari ni bermula dengan baik...
Mood aku ceria jek...
And aku masih boleh jadi model tak berbayar...
huhu..
Sangat suka gambar ni sebab aku nampak tak gemuk.. (pada pandangan mata aku)

Bersama 'Guest Book'...
Maisarah did it for her cousin....
if you are interested, you can contact me...huhu



Dan sejurus selepas tu, hati aku tiba2 jadi lain macam...
Terasa tak sedap hati sampai rasa tangan macam kebas..
Rasa macam lain macam...
Punca?? Tak dapat dikenal pasti..


Rasa tu sampai aku hilang selera nak makan..
Dah beli nasi, tapi memang tak boleh nak masuk..
Kawan2 semua pelik... sebab aku kan kuat makan..
Tadi memang tak rasa nak makan..
Kenapa entah....
Adoi la....




Dan perasaan tu masih ada sampai sekarang..
Apa masalah aku ni????
T___T

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p