ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, July 17, 2012

near miss

Hari ni...
Hampir-hampir kena langgar..
Salah sendiri jugak la...
Aku keluar dari lorong tu, ada van kat tepi...
So kereta tak nampak aku...
Dan aku pulak lebih termenung hari ni...
naseb baik aku sempat berhenti dan kereta tu sempat brek...
Kalau tak, aku kat hospital kot sekarang ni...
Terpaku sekejap then teruskan perjalanan ke kolej...
Dalam hati terus2 istighfar dan cuba tenangkan diri...



Alhamdulillah..
Syukur YA ALLAH..
tu sebenarnya peringatan untuk aku kan..

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p