ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, May 31, 2012

Macam Pelik...

Rasa macam tak percaya since right now saya sedang menanda jawapan final exam student batch genap..
Ye la selalunya aku yang menulis jawapan and berharap semua jawapan aku betul..
Huhu


Tapi sekarang ni sedang berusaha habiskan menanda 80++ skrip jawapan..
Baru habis part objective and nak masuk part short answer...


And tomorrow I will be the chief of pengawas peperiksaan...
Heheh...
Rasa mcm entah apa-apa...
Huhu





And dear students, I hope you are not cheating since I gave hints already..
You really break my heart if you did that....

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p