ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Monday, May 28, 2012

Sabar

Orang kata sabar itu separuh daripada iman....

Orang kata nak mengajar kena banyak bersabar...

Orang kata, makin dewasa kita akan jadi makin penyabar.....

Orang kata kita kena bersabar dalam menempuh dugaan hidup..

Pendek kata, kesabaran tu penting...
Kan???


Tapi kenapa aku susah nak bersabar???
Susah sangat ke nak kawal panas baran tu???


Yup, susah sgt..
Kesian kat student...
Kena la terima aku yang mmg mudah sgt nak marah..


Agak2 korang, layak ke aku mengajar??
Aku dah mula sayang dengan kerja aku sekarang tapi tu la...
Stressor ada dimana-mana...
Tapi aku jek xtau nak handle mcm mne...
Oto ke...
Hukhuk...


T_________________T

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p