ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Tuesday, February 16, 2010

I'm Tension.

Yes, aku tengah terrekan...
sebab, orang cuti seronok berjalan atau relax..
tapi aku, kena siapkan assignment yang melambak ni..

Ok, aku admit...
memang salah aku la...
sape suruh buat keje last minit..
Haila...bila la nak siap ni...
tolong...tolong..



tukar topik jap,
aku sebenarnye hairan..
macam mane budak-budak ni boleh comment banyak2 kat Fb..
aku yang bace pun dah naik bosan tau..
ish..ish...
aku bukan anti or yang sewaktu dengannya,
tapi jangan la terlalu sangat dengan fb kan...
ops...sori kalau ada yang terasa...
aku pun ada fb gak,
selalu bukak tapi tak selalu comment...
ntah la, maybe sebab aku tak pandai sangat kot pasal fb ni...
lantak la..
aku cuma mngingatkan diri aku and jugak sesiapa yang sudi bace blog merepek ntah pape aku ni...
bukan tak boleh nak fb tapi beringat sikit sebab kadang2 kite tak sedar yang kita dah ketagih benda tu and kita abaikan benda lain...
just a reminder okay...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p