ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Thursday, September 17, 2009

Dah Nak Raye...

Hari-hari yang memenatkan sudah berlalu....huu..

Isnin - running lab sampai pukul 5...sambil berkejar ke tesco nak beli ink...malam, study untuk test...pergi tempah banner tapi ada problem sikit...

Selasa - test Stress Management...aku yang stress...petang pulak ada meeting EHSAN...sejak jadi AJK ni..aku busy memanjang...huhu..susah jadi AJK ni...pastu, aku and my housemate + pian and we...berbuka puasa di luar...

Rabu - Test Human Relation and Communication....pastu, test untuk Mandarin plak...habis kelas, pergi tempah banner untuk:

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri
Anjuran:
Environmental Health Student Association (EHSAN)

Tarikh: 16 Oktober 2009
Masa: 04.30 p.m.
Tempat: Dataran FSK 7

For the first time, aku p tempah banner....nanti kite tengok la macam mane banner pilihan aku...huhu...harap-harap, orang laen suka la...
Kalau sebelum ni, aktiviti EHSAN aku langsung x amik tau...sekarang, aku jadi salah seorang AJK yang kena uruskan...AJK Publisiti la katakan...huahua...

Oh ya, petang semalam...aku p amik hp aku...MALANGNYA...tak elok pn...
makin rosak n tak boleh pakai pulak...eeee,geram and sedih sangat...tak pasal-pasal aku pinjam hp ema cuti raya ni....sian kat ema...after that, aku ikut budak-budak ni p Shah Alam...diorang nak beli barang untuk raya...aku? beli komik je..huhu..duit xde la...

Malam pulak ada kelas Health Promotion...Pukul 11 lebih baru habis...aku mengantuk je dalam kelas tu..and ada la satu kejadian yang buat aku terasa hati and bengang....ye la, kitorang memang tak boleh harap kn....entah la, malas nak fikir cause bile akau fikir, aku akan rase sedih...

Then after balik kelas.... aku, Kak Wan n Syira buat satu kad raya...atau lebih tepat surat raya sebab it just a piece of paper...not a card...

Hari ni...di saat aku mencoret catatan ni...hanya tinggal aku dan Kak Wan je...yang laen...dah berangkat pulang ke kampung untuk menyambut hari raya bersama keluarga....AKu? masih di sini...menanti Abang Apun untuk mengambil aku pulang esok....huhu...ayat tak boleh tahan....

Kononnya, nak buat kerja tapi malas la pulak rasa...huhu...tengok la nanti...

Kluang, nantikan kepulangan ku esok...huhu...sentap siot bile dengar lagu raya...isk...isk...isk...

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p