ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Sunday, July 3, 2011

Kuala Lumpur + Bola Sepak Malaysia...

Ok...dua-dua pun tak ade kaitan...
Sekrang ni tengah berlangsung perlawanan kelayakan Piala Dunia...
Malaysia melawan China Teipei kot...
Baru je tamat separuh masa pertama...
Malaysia 2, pihak lawan 2...tapi Malaysia masih mendahului dengan agregat 4-3.


my family semua kat depan TV, aku?
Sorry, bukan tak minat or tak menyokong tapi orang lain yang main bola...aku yang berdebar lebih...
so, malas nak paksa jantung aku kerja lebih masa...aku pun duduk la buat kerja lain..
boleh terima tak alasan aku???
huhu..

tapi apapun, lets pray so that OUR TEAM will win...
Arena bola sepak Malaysia sedang bangkit semula...
GO MALAYSIA GO!!!!!!!!



Tomorrow, I'm going to KUALA LUMPUR for an interview..
My interview???
No la... my adik punya interview at Majlis Perbandaran Selayang...
Ala, yang dekat dengan Kepong tu...
aku pun ingat-ingat lupa..
hahaha...


I will stay at Nadirah's house for two nights..
And I will be back on Wednesday..
Sekejap jek...
But I think it is enough..because I never expect to go to KL after I finish my study...
huhu..


and I have one request...
would you..whoever read this, pray for her success...
Tapi sebagai balasan, I only can say THANK YOU VERY MUCH..
Aku harap, doa kalian akan dimakbulkan ALLAH...


ah, before I forget...
TAHNIAH buat my friend yang akan menimang cahaya mata awal tahun depan...
I really happy for you..
:)


ok la, jumpa di KL esok...
huhu...~

1 comment:

  1. to adik...good luck for an interview...prepare banyak2...hehhee....

    hati2 di jalan raya....

    ReplyDelete

please leave your comment here....thanks.. :-p