ASSALAMUALAIKUM...

This is my page....
My place to say what I feel, What I think and what happen to me..
So, please do read but don't get any negative feelings to me...
I'm just me...
ready to learn and listen....

MY CUTIE


Friday, July 8, 2011

Hati dan Waktu....

Heheh...
post kali ni tak ade kaitan pon dengan title tu..
saje jek buat GEMPAK...

ALHAMDULILLAH, I arrived safely at home last Wednesday..
3 days and 2 nights....at Kuala Lumpur...
Never sleep town..huhu..


Thanks a lot to this cute girl who really gave us a lot of help...
Pick us up at Terminal Bersepadu Selatan, tumpangkan kitorang tido 2 malam....
Belanja makan, bawak jalan-jalan and also drive us to the majlis perbandaran selayang...
Thanks a lot Nadirah...

On the Wednesday, for the first time I and adik traveling by train and LRT... I mean need to change the train and so on...
Dah la first time nak pergi TBS tu..
But, ALHAMDULILLAH...we arrive safely at TBS...



Actually, these 2,3 days..
I felt empty and really miss that person..
I dont know why..
Sigh...~


Nak menulis pun tengah kering idea nad also the mood pun tak ada...
apa yang ada cuma kemalasan yang berduyun-duyun datang..
Haila..


Hari yang berlalu terasa begitu cepat..
Dalam tak sedar, it already 1 month after I finish my study...
I already applied job nad waiting for the reply but I'm afraid I not ready yet to enter the dunia bekerja...
Terasa ia amat menakutkan...ok, ayat tak boleh blah...
Malas nak fikir..biar dapat panggilan interview baru fikir..huhu...


Sekarang ni, meh tengok jawatan kosong dulu...~

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here....thanks.. :-p